EL JOC DEL TAT
1. RELACIONAR EL JOC DE FER TAT AMB LES 4 HABILITATS INNATES PROPOSTES PER BRUNER.
-Acció encaminada a conseguir un fi: cridar l´atención de la mare.
-L´adaptación a actuar en ámbitos reduïts: ampliament de llenguatge i espai.
-L´alt grau de sistematització de les accions: repeticions constants, sempre segueix el mateix patró.
-La capacitat d´abstracció per enfrontar-se amb contextos d´espai, temps i causalitat: el joc ajuda al desenrotllament de la capacitat d'abstracció, fins a comprendre que el joguet o la persona no desapareixen de veritat.
2. QUINES CARACTERÍSTIQUES TÉ AQUEST JOC QUE ES PUGUEN RELACIONAR AMB LES CARACTERÍSTIQUES DEL LLENGUATGE.
-Acció encaminada a conseguir un fi: cridar l´atención de la mare.
-L´adaptación a actuar en ámbitos reduïts: ampliament de llenguatge i espai.
-L´alt grau de sistematització de les accions: repeticions constants, sempre segueix el mateix patró.
-La capacitat d´abstracció per enfrontar-se amb contextos d´espai, temps i causalitat: el joc ajuda al desenrotllament de la capacitat d'abstracció, fins a comprendre que el joguet o la persona no desapareixen de veritat.
2. QUINES CARACTERÍSTIQUES TÉ AQUEST JOC QUE ES PUGUEN RELACIONAR AMB LES CARACTERÍSTIQUES DEL LLENGUATGE.
En este joc, igual que succeïx en el llenguatge (chomski) hi ha una estructura profunda i una altra superficial. En el joc de fer tat hi ha una base que sempre funciona de la mateixa manera (estructura profunda) que es repetix, i una estructura superficial que pot variar en este cas de vegades és un xiquet que s'amaga, en altres s'utilitza un joguet...
Comentarios
Publicar un comentario